JaTuTeraz – Gabinet Psychologiczny Legionowo

logo ja tu teraz
Ja Tu Teraz

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: jatuteraz.pl

  2. Definicje:

    1. Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,

    2. Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,

    3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie jatuteraz.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,

    4. Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem jatuteraz.pl

    5. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,

    6. Usługodawca – Aleksandra Garbacz-Romańska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą:
      Centrum Zdrowia Psychicznego Ja Tu Teraz ul. Jaworowa 15, 05-123 Dąbrowa Chotomowska
      NIP 9531066947
      e-mail do kontaktu: kontakt@jatuteraz.pl
      tel.:737339921

  3. Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.

  4. Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.

§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty

  1. Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.

  2. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:

    1. uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;

Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.

§ 3. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.

  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.

§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

  1. W przypadku konieczności odwołania wizyty, klient powinien uczynić to do godziny 15:00 dnia poprzedzającego dzień wizyty. W przypadku, kiedy klient nie odwoła sesji w wymaganym terminie, opłata wynosi 100% kwoty, tak jakby sesja się odbyła – niezależnie od zaistniałych powodów swojej nieobecności.

  2. Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@jatuteraz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 737339921. .

  3. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.

  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.

  5. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.

§ 5. Wymagania techniczne

  1. Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:

    1. korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,

    2. korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,

    3. minimalne wymagania sprzętowe:

      1. Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),

      2. 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64- bitowych,

      3. minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,

      4. stałe połączenie do sieci Internet.

  2. Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:

    1. konta poczty elektronicznej,

    2. telefonu stacjonarnego lub komórkowego.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

  2. Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.

  3. W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19-08-2024