Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: jatuteraz.pl
- Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie jatuteraz.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem jatuteraz.pl
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
- Usługodawca – Aleksandra Garbacz-Romańska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą:
Centrum Zdrowia Psychicznego Ja Tu Teraz ul. Jaworowa 15, 05-123 Dąbrowa Chotomowska
NIP 9531066947
e-mail do kontaktu: kontakt@jatuteraz.pl
tel.:737339921
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
- Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
- Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
§ 3. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- W przypadku konieczności odwołania wizyty, klient powinien uczynić to do godziny 15:00 dnia poprzedzającego dzień wizyty. W przypadku, kiedy klient nie odwoła sesji w wymaganym terminie, opłata wynosi 100% kwoty, tak jakby sesja się odbyła – niezależnie od zaistniałych powodów swojej nieobecności.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@jatuteraz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 737339921. .
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne
- Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
- minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64- bitowych,
- minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
- stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
- konta poczty elektronicznej,
- telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19-08-2024